bokstaven s.

kvällen har spenderats med att göra slingor i rebeccas utväxt och efter mycket om och men blev det ju kanoners^^ är väldigt nöjd själv också, men som sagt, rebecca åkte ögonaböj och köpte balsam, dock skulle hon haft de innan, snacka om tovor!

imorgon ska jag och mamma städa och rensa garderoben. eftersom josefin har flyttat så hoppas jag på mer space vilket betyder mera kläder, hgih five! jag tycker dock att vi kan riva några väggar och inreda med speglar och heltäckningsmatta i en ljusrosa nyans så jag sedan får min walk-in-closet, mamma verkar inte vara på samma spår?

om jag orkar ska jag gymma på friskis också, men om jag inte okrar behöver jag inte för då tar jag till bortförklaringen om att man bara ska träna varannan dag. (gyminstruktionstanten sa såhär att det tar längre tid för tjejer att bygga muskler och sånt så de behöver träna ca 6 dagar i veckan.. men sen sa hon att man bara ska träna varannan dag? öhm det stinker dubbelmoral här?)

gissa vad som händer nu?
popcorn & isvatten såklart!

P U S S '

Kommentarer
Postat av: iza

hahaha, men det var dom! dom hade ringt till fia öhrman också.. haha!



så du svarade i alla fall! det gjorde ju inte jag!

2008-08-17 @ 13:28:55

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0