en ersättare - check.

ehm det regnar så mycket så jag tror huset snart kommer falla ihop, som ett korthus. kul kul, och här sitter jag. nåväl... det var egen hårvård idag men jag gjorde ingenting utan jag tränadepå långhår och hjälpte philip att slinga saras hår. allt gick bra, frid och fröjd!

till lunch var det min absoluta favorit maträtt i skolan, kan ni tänka er, korvstroganoff och ris. det finns ingen bättre skolmat, i alla fall inte på kungsgård. jag njöt, det var underbart. efterlunmchen fick vi reda på skåpsnumren på kungsgård och jag har nummer 15, kul information. sen hade vi mentorsråd och jag och philip är representater för programforum/arbetslagsträff OCH elevrådet. ambitionsnivån är hög här märker man. vad fan grö man när höngården (klassen) är så vimsig, haha alltså vi har inte haft några elevrådsrepresentanter någonsin. jo, jag och hanna va i ettan men vi gick itne på ett enda möte eftersom de alltid va då vi hade praktik eller frisölektioner.

jag har en klippkund klockan 17.30 och efter det ska jag duscha och ha inpackning i håret. jag måse sova tidigt ikväll eftersom jag ska gå upp 05.15. förstår ni? 06.30 bussen till norrköping, yey? kommer komma till norrköping 07.20 och börjar 08.00, så ovärt men vad gör man när man kommer för sen om man tar 07.00-bussen?

på fredag ska jag till sjukgymnasten för min rygg btw, ska jag gissa vad människan kommer säga? ja det är ju bra skor som gäller, och att belasta rätt... bla bla blaa, ge mig ett mirakelmedel istället?

P U S S '

Kommentarer
Postat av: Josefin

fis :)

2008-08-20 @ 16:03:42
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Philip

Så, nu har jag länkat dig på min blogg d.v.s. marknadsfört dig. Jag skulle nu vilja kräva ersättning, vi kan kalla det sponsring, omgående!

2008-08-21 @ 17:47:06
URL: http://philipfohlin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0