out with the old, in with the new.

träningen började med skruvträning till uppbyggnad. det gick bra ett tag, sen blev det tråkigt och jag blev trött. vi fortsatte med tumbling men efter tre handvolt-frivolter blev jag lack för att så få ville plocka fram ansatsbana, så jag blev arg och irriterad och tog mig en paus, det blev lite prat med carro. gick sedan tillbaka in och då körde vi saltoträning i gropen och jag ska vara stolt över att det bara är jag som gör som man ska, det ska jag vara så länge det vara. hoppas bara de andra i laget lär sig likadant eftersom det gäller att alla kör lika och rätt.

lagmötet efter träningn tog 2 timmar. det säger väl allt. bestämde grupper och träningstider och diskuterade allt som hör där till. till hösten är det jag och elin som är ett tränarteam och sammarbetar med vania och madde på gymnaster födda 99-00. jag ska börja om från starten kan man säga. efter någon termin när man ser vad gymnasterna kan delar vi upp tjejerna på två grupper, ett UT-lag och ett RM-lag. jag och elin ska jobba med RM-laget då. ser fram emot en ny termin och det blir nog till att gå tumbling steg 1 också. vet inte om jag orkar gå fristående steg 2, jag vill bara gå fristående steg 3, men bajs på att man måste gå 2:an först. trampett har jag redan steg 1 och 2 och mer behövs inte. (jag snackar om kurser, utbildningar, ni som är lite oerfarna^^)

P U S S '



Kommentarer
Postat av: andrine

jag försöker få ork till att börja blogga igen((; dudå?<3

2008-08-08 @ 10:57:48
URL: http://aaas.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0