punktering.

jag tar det i punktform.

  •  idag var det länsfinal i "svensktoppen nästa" där min syster deltog och kan ni tänka er, hon gick och vann! nu representerar hon sörmland och ska tävla mot 24 andra som representerar deras län. 10 av dem går vidare till riksfinalen på liseberg i september.
  • idag blev jag återigen ihopkopplad med carolina klüft. de som höll i länsfinalen är de som pratar på p4 sörmland och hon kom fram där på stan och sa i mikrofonen att här har vi carolina klüft också. jag vill bara meddela er radiolyssnare och webradiolyssnare att carolina fortfarande befinner sig i peking, om ni inte hörde på rösten att de inte var småländska utan bred jäkla sörmländska. by the way, jag tycker inte vi är så fruktansvärt lika, men alla verkar tycka de, till och med sjukgymnasten. "7-kampskropp"... öhm... jag fattar noll.
  • jag har ont i ryggen. bajsont, för att sätta ord på det. ondare nu än innan jag var hos sjukgymnasten, fast så kanske det ska vara men men. jag är trött på att svanka nu, jag vill bara krypa ihop till en boll men de går inte för sig heller för då gör de också ont och de skadar den utbuktande disken ännu mer, kul kul.
  • ikväll kommer elin hit för att äta tacos. ska bli skönt att umgås med henne, saknar människan. vi kommer träffas mer nu när träningen kommer igång ordentligt igen, då ska vi ju ha en grupp tillsammans också.


 


alltså inte så likt så okänt folk ska komma fram och säga det... ?
 

Kommentarer
Postat av: rebecca

kanske lite lika.. ;D

2008-08-23 @ 17:21:51
URL: http://rebeccanilsson.webblogg.se/
Postat av: Josefin

så lika är ni inte! alltså, det är att ni har jätteljust hår liksom! ni är ju inte lika i ansiktet!

2008-08-24 @ 08:23:45
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0