sensationellt.

jag stängde av tv:n vid 22 igår och jag tror jag somnade strax därefter, det är sensation. detta resulterade i att jag vaknade 07.50 när jag bara behövde gå upp 8.15, sensation sensation. jag känner mig verkligen utvilad, aaah!

idag är det praktik och jag har flera kunde inbokade om jag förstod ayfer rätt. jag ska i alla fall höra av mig till mamma när jag har en lucka då jag ska färga hennes utväxt. ska luncha med mamma på coffee house också, och efter praktiken ska vi övningsköra. ikväll ska jag slinga hanna brattnes löshår, får väl hålla på hela natten eftersom jag inte är hemma i helgen förrän på söndag då hanna kommer och jag ska slinga hennes utväxt. det är full rulle alltså.

nu, praktik 9.30-18.00
P U S S '


Kommentarer
Postat av: Josefin

kan du klippa lugg på mig på söndag?=)

2008-08-29 @ 10:10:35
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0