slut.

hur ska man göra slut?

tänkte börja skriva det uppenbara.
det är förbjudet att göra slut via sms eller msn, totalt okej?
ett telefonsamtal är också emot reglerna då det är enkelt att lägga på.
man ska träffas och prata om det, okej?

ja jag vet, obvious.

att låta ett förhållande eller liknande rinna ut i sanden är också det värsta man kan göra.
ett klart svar om hur man vill ha det är det bästa, och på ett bra sätt.
inget snack om att du är för bra för mig eller att du inte är redo för ett förhållande.
babblande om att du behöver tid ensam.

det är också ganska obvious.

hallå? det slog mig att jag är så fel människa att skriva om det här.
jag är allt det som står. jag är verkligen inte en bra person på att göra slut.
jag är heller inte bra på förhållanden, inte vad jag vet.

jag är den där tjejen som skyller på att jag behöver mer fritid och behöver vara ensam, mitt eget space.
 jag är den där tjejen som tappar intresset och inte ens orkar eller vill träffa människan för att berätta.
jag är den där tjejen som låter det rinna ut i sanden i hopp om att den andra ska glömma allt.
det är jag, aj då!

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha okej ^^ nej vi sprang runt lite spå stan, och sen till lilla krog och sådär. hade supertrevligt, tiden bara flög iväg! ^^

2008-08-10 @ 23:57:12
URL: http://amandalindh.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0