sömnöverflöd.

jag behöver inte mycket sömn. jag sover runt 4-5 timmar per natt. jag behöver inte mer. då klarar jag av dagen. jag är såklart halvdöd på morgonen men en halvtimme senare är jag relativt pigg. jag tar sedan igen min trötthet på helgen då jag somnar relativt tidigt och sover relativt länge, det är min vecka. men jag menar, jag kan inte hjälpa att alla bra deckarserier och andra bra program är i veckorna?

nu när man har blivit tvingad till att gå upp vid 5 så har man liksom varit lite tröttare på kvällarna, dvs i onsdags och torsdagskväll. i onsdags stängde jag av tv:n redan vid 22 och vaknade... utvilad? jag är aldrig utvilad. samma sak hände på fredagsmorgonen. jag vaknade 25 minuter innan jag skulle gå upp, och var helt utvilad. igår kväll gick jag och la mig vid 22 och gick upp 06.30 då min kära kusin promt skulle upp. jag kände mig då dock väldigt utvilad. konsitgt, inte likt mig...

det visade sig dock. jag blir ännu tröttare om jag sover för mycket. jag sov därför i soffan från 7-9 imorse. helt dödstrött var jag då. jag är inte van att få sova så många timmar. jag somnar aldrig innan tolv under skolveckan. men nehe jaha nu har vi ändrat på rutinerna. får väl se hur länge jag orkar:)

ZZZZzzZzzzZZZzzZZzzzzzZZZzzzZZZZzzZzZzZ


Kommentarer
Postat av: Josefin

latmask:D

2008-08-31 @ 16:33:59
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0