stupid shit.

dagen började med att jag och mamma städade garderboen. jag fick ingen walk-in-closet, mamma verkade tycka att det nästan blev det men då har hon ingen aning om mina krav. nåväl, fick mer plats i alla fall så nu behöver man inte brottas med resterande kläder då man ska hänga i nåt litet, alltid något.

i all denna yra passade jag på att städa mitt rum också. rensade skåpen också och la gamla grejer i lådor och massa sånt tjaffs. nu är det rent och fint igen, tänka sig... jag blir så förvånad varje gång jag städar för det blir så fint. jag dammsög mattan för hand! (ja man dammsuger ju för hand men jag menar att jag låg ner på golvet och rengjorde mattan på djupet)... dock till ingen större nytta, den ser ut ungefär som förut. dock blir det bättre nu när vi flyttar in alla frisörgrejer till jossans gamla rum. där blir våran klipptstuga. flyttade in alla grejer förut och fick ett helt skåp i mitt eget rum till övers, se på fan! nu ska vi bara köpa spegel eftersom jag vill ha kvar min i mitt rum... oj vilken hejdundrandes intressant läsning, intressesmurfarna hoppar av entusiasm.

imorgon klockan 11 åker jag till norrköping och shoppar med philip. vi ska moffa och se på film på kvällen och så slaggar jag där i philips stora mjuka säng, of course på olika sidor av den enorma sängen, hey faghag? på tisdag är det skolstart, ser fram emot det, jag är redo. hvfr3a här kommer jag!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0