uppdatering, nerdatering.

gårdagskvällen spenderades med elin och det var mysigt och väldigt slappt. vi käkade tacos, pratade, kollade på tv och myste. hon var så snäll och "masserade" min rygg. dock vågade varken hon eller jag massera ordentligt utan de va mest handpåläggning, haha, men det var tokskönt. hon såg btw att min ryggrad drar åt vänster, och så skulle jag känna själv och det är obehagligt. nåväl...

denna söndag har jag verkligen ingenting planerat och jag hoppas på att det är så den kommer se ut. jag ska snart duscha och sen lalla runt lite, käka tacosrester til lunch, kolla på tv, bara vara helt enkelt. inga bekymmer. skulle hunnit med att träna idag men ska vänta med det och snacka med sjukgymnasten, även om det är bra att man börjar träna igen så vet jag inte vad jag behöver träna och hur. hur som helst vågar jag inte träna gymnastiken på tisdag, det känns just nu långt borta. vågar inte belasta så pass mycket, när jag liksom vet vad det är, hur det ser ut och hur det känns. nej, det får vänta tyvärr.

bloggar mer under dagen, P U S S


 


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0