cut(e).

idag har jag klippt min kusin sebastian och för sammanfatta blev det en riktigt snygg frisyr med lite inspiration från greenday och emd. låter kanske inte sådär wow men det blev stylish! sebastian blev faktiskt nöjd, riktigt nöjd. han som en gång sa att han inte skulle klippa sig hos mig förrän jag blev färdigutbildad, japp, jag citerar. han är 10 bast!

jag klippte jessica också, det blev också riktigt snyggt. jag skyndade mig sedan till truppledarmötet där vi i princip repeterade de vi sa i torsdags på mötet plus lite andra saker. jag är ruksigt redo för en ny termin. jag ser fram emot både min egen träning och framtida tävlingar och såklart att få börja med helt nya barn, att få börja om från början igen. det kommer bli tufft men det ska nog gå bra. (ni som undrar över min dubbelmoral över att jag hatar barn så kan jag till mitt försvar meddela att jag gör detta frivilligt och jag älskar att lära ut truppgymnastik men också att jag säkerligen kommer vilja skära huvudet av ungjävlarna ibland^^)

klockan 11 imorgon kommer isadora hit och ska få sig en klippning och sedan planerar jag att gymma på friskis. så är dagen planerad. min sista sommarlovsvecka börjar och jag börjar bli lite pirrig i magen inför skolstarten, det ska faktiskt bli riktigt roligt!

P U S S '


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0