suddenly I see.

till kvällsmat blev det hemmagjord thai och det smakade riktigt gott. jag har spenderat lite tid på att lägga in ny musik på mobilen så nu blir bussresorna till skolan lite mindre smärtsamma. jag ska nu packa väskan och lägga fram kläder till morgondagen. det blir 8.35-bussen så det är skönt, börjar klockan 10 med svenska som också är den enda lektionen jag har, men sen ska jag kila upp till frisör och träna lite. vet inte alls vilken buss jag tar hem, sånt som märks.

ikväll ska jag poppa popcorn för det har jag inte gjort på hela veckan (tror jag, vore illa om jag börjar förtränga, haha not my style) jag ska också käka godis och dricka isvatten tillsammans med dessa popcorn som såklart är smöriga och sen ska jag titta på en film. funderar på saw IV men jag vågar nog inte det, elin ville inte se den igår, hon va chicken, så nu får jag ligga alldeles ensam och bli rädd, buhu!? nej, jag sätter nog på en bring it on-film, lagom skräckinjagande för min smak^^

P U S S '



Kommentarer
Postat av: Josefin

om du tittar på Saw IV (som är väldigt bra) så kan du ringa mig om det är läskigt =)

2008-08-24 @ 19:33:28
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: rebecca

bring it on is the shit ;D

2008-08-24 @ 23:15:45
URL: http://rebeccanilsson.webblogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0