you want to move like me.

jag tog tag i min miserabla söndag och åkte och tränade med malin. träffade elin vilket gjorde mig väldigt glad. pratade också med damen i telefon när jag kom hem. jag fick också min vilja igenom så familjen grillade idag och vi satt samlade på altanen när det regnade, härligt smatter. alla höll dock käften för att va så hungriga, komiskt.

nu blir det satc-avsnitt med popcorn och isvatten och imorgon ska jag till stan och köpa mascara, ögonskugga och kanske rouge. vid halvfem ska jag också jobba, dvs. utföra de jag är bra på, skillat! ska alltså hem till familjen börjesson för att ge kajsa en makeover. slingor och klippning! mamma följer också med för att se deras nya hus och snacka skit med rosmarie. lyckat!

P U S S '

Kommentarer
Postat av: Elin

du gör mig glad!

2008-08-04 @ 20:33:13
URL: http://goddagelin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0