all over again.

Hela HVFr3 höll samns på bussen både dit och hem. Det, det är vad jag kallar en merit. Annars var dagen riktigt bra, synd bara att tiden inte räckte till fullt.

Mina vänner bangade för utgång ikväll och kanske är det bäst. Jag behöver sömn. Är trött och irriterad på allt och alla.

Imorgon är det läger i Duveholmshallen för min barn och på söndag för laget. Juluppvisning på söndag också. Kan bli intressant. Om vi inte har något lag så har jag och Elin en reservplan, huvud axlar knä och tå. Kan bli intressant. 17.00.

Eftersom jag är irriterad och trött sätter jag punkt här.
puss!

12-14 december - vi gör karlstad som 18-åringar<3


Kommentarer
Postat av: e

denna gång ser vi karlstad med helt andra ögon!

2008-12-05 @ 23:16:19
URL: http://goddagelin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0