bra med dragkrok.

Körlektionen gick ganska så bra.
Fickparkerade.
Backade in på parkeringen.
Körde in på parkeringen.
Jag parkerade kan vi dra slutsatsen om.
Och vände massor.

Dagens bästa:
Andreas: Nu är det ett träd rakt över vägen här så då måste vi vända också...
Ida: Va var?!? (kollar runt omkring)
... Dum blondin...

Har precis duschat.
Mamma ska hjälpa mig med företagsekonomin.
Jag måste föna håret.
Jag är hungrig.
Det bjuds på thai.
Homemade!

Adjöss!

Pappa ringde mig och frågade om jag önskade mig något lite större som de kan gå ihop på...
Tjaaa.. En resa till london / gymnastik OS 2012 ... En platt-tv... En bil...
Nehe? Inte så stort? xD

Jag behöver nya saxar och det kanske är svårt att köpa så bidrag tillsaxar, fast det är jävligt tråkigt och när jag nu kan få mig en riktigt rolig present ska jag tänka över saken mer. Jag återkommer...

Kommentarer
Postat av: tess

sv: Jaa vad kul :P, gör det :D!

2008-12-09 @ 21:13:59
URL: http://tessfredriksson.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0