dopparedagen.

Först vill jag hålla ett tacktal!
Tack till alla som grattat mig på 18-årsdagen, tack.

Jag har köpt cigg till Philip idag. Corner röd! Jag var så duktig och de i kassan gratulerade mig. Tack sa jag.

Vi har käkat chicken och är nu hemma för att piffa till oss innan utgång.
Först ska vi till Jannas, sedan till Manesa för att prova den stora drinken man ska dela på typ 8 personer och sen vidare till Wasa. Det är min 18-årsdag. Trevligt :)

Och ja, jag ska vara lugn, alla ni äldre och släkt och familj som läser!!
Jag ska supa skallen i bitar, alla ni ungdomar i min egen ålder som läser!!
Skämtosido!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: josefin

"Och ja, jag ska vara lugn, alla ni äldre och släkt och familj som läser!!

Jag ska supa skallen i bitar, alla ni ungdomar i min egen ålder som läser!!"





ahhahahahahaha det var bäst:P

2008-12-03 @ 18:53:00
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0