give me your dream.

En ganska ovärd dag i skolan.
Slutade 11.50.
Hade kör 15.15.
Bokade så länge tid på Make up store till torsdag.
Käkade lunch.
Köpte julklapp till Elin.
Köpte en tröja till mig själv.
Köpte schampo och spray till mamma.
Fikade.
Strosade.
Hade sedan kör.
Kan inte ens hälften av låtarna.
Jag är kass.
Men resten är döbra.
Mima och se engagerad ut.

Mamma är sjuk.
Hon ska skjutsa mig i morgon.
Sa jag att hon var sjuk.
Magsjuk och feber.
Kul.
Jag har inget tågkort eftersom jag lånade ut det till Nyberg.
Typiskt.
Så jag får reda på hur det blir imorgon 05.30.

Längtar grymt mycket efter imorgon.
Gärna klockan 15.11.
Då blir de Karlstad med världens bästa.
Fan vad vi ska äta våfflor, god mat, shoppa, bada bubbel, dricka cosmopolitan (som jag dock känner att jag kommer hata och pina i mig bara för att haa druckit det) och så vidare.
Jag längtar.
Klockan 15.11, NU!

puss!


Kommentarer
Postat av: josefin

ha det så kul i karlstad min lilla muffin:D

2008-12-12 @ 08:13:04
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0