kanonkula.

Andreas (körlärare) ringde mig 07.49 idag.
Smart drag Andreas.
Jag var nämligen ledig idag.
Lista ut resten själva.
Nåväl.

Körlektionen.
Det gick galant faktiskt.
Vi drog till forssjö.
Där hade jag aldrig varit tidigare.
Jag skojar inte.
Men nu så har jag vidgat mina vyer lite.
Fick gasa på lite idag.
Sen tvärnita också.
Det var jätteroligt.
Andreas tycker jag har utvecklats väldigt mycket.
Bara under dessa sista lektionerna.
Hm.. under dessa sista lektionerna har jag inte kört alls hemma.
Kanske det jag ska satsa på.
Då verkar jag bli duktigt^^
Har förresten klarat B-testet nu.
Men inte A.
HAHA, har bara fått 62 på de, måste ha 63.
Rackarns!

Nu ska jag klippa Isadora:)
Puss!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0