nyårsafton.

Nyårsafton idag.
Var nere och hälsade på Niffe och lämna elevtröjan som jag totalt glömt bort.
Saknar Niffe, hon är skön i huvet.

Gjorde också ett par ärenden på stan innan jag åkte hem för att börja min förvandling.
Det blev en dusch, dagen till ära.


Har också fixat systers hår och smink.
Ska snart fixa mammas likaså.
Dock måste min mage få i sig lite tacos innan vi kan fortsätta.
Ja, magen och jag alltså.
"Är magen glad, så är människan glad"
Citat från en av mina inspirationskällor, Gustav Svensson.

Klockan 16 ska jag hem till Christian för att bli sminkad.
Tror vi snackade om lite glamourkänsla.
Han får fria händer.

Efter sminkningen blir det dags för projekt Elin.
Ska fullborda hennes outfit med en oslagbar frisyr, förmodligen.
Ska också fullborda min egen outfit genom en sensationell frisyr.
Eller inte. Det kommer bli lockigt som så många andra.
Men vi satsar på levande, svallande och mjukt.
Får se om jag uppnår det, återstår att se.

Klockan 19.00 blir det middag hos Sanna.
Jag, Elin, Jessica, Sanna och Camilla ska förtära en 3-rätters middag och invänta det nya året. Sen ska vi väl ner på stan och bli nedskjutna av alla raketer som folk är för inkompetenta för att förstå att de ska vara i luften och inte på folks fötter, ben, armar och huven?

puss/ ida


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0