strålande jul.

Julafton -
Var riktigt mysig hos både farmor och mormor. God mat också, såklart. Julklapparna var grymma likaså. Är glad för allt jag fick faktiskt. Min pappa lurade mig något kolosalt när vi pratade om att en laptop är alldeles för dyr, jovars, men i ett paket låg en laptop, grundlurad. Tack för allt!

Juldagen -
Har försökt trixa med anslutning till trådlöst nätverk på datorn men jag är skapligt oteknisk. Det löser sig nog. Har duschat och målat naglarna. Ska plocka undan i mitt rum och fixa med alla julklappar innan jag lägger mig i sängen och kollar på step up 2 på datorn, båda julklappar. Till detta ska jag också poppa popcorn i min alldeles nya popcornskål från syster.

Ikväll blir det Safiren.

/ glad människa


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0