theme park.

Theme Park suger.
Jag kämpar stenhårt med min nöjespark.
Ger de ansdtällda bra betalt.
Många anställda.
Bra patrulleringsområden.
Forskarna har forskat fram allt.
Men ändå klarar jag inte helvetes utmaningarna.
Besökarna klagar på att de är törstiga och hungriga.
Halva jävla parken består av mat&dryck-stånd.
Kommer man dit för att käka eller åka?

Men fan nog har jag fått utmärkelse för renaste parken, längsta vattenbanan, snabbaste berg- och dalbanan, högsta berg- och dalbanan, mest övervakade parken... men inte får jag fler än 2 gyllene biljetter för de?

Sen säger helvetesrösten att jag måste utbilda personalen i attraktionsuppgradering, men jag har redan utbildat dem på uppgradering och det finns inget alternativ. All personal är fullt utbildad.


Detta slutade i ESC!

( jag är rastlös )

Kommentarer
Postat av: Philip

"Detta slutade i ESC!"



Slutade i Eurovision Song Contest, va? Vada?



.. tankte jag forst. Sen forstod jag! Heh.

2008-12-23 @ 01:45:16
URL: http://philipfohlin.blogg.se/
Postat av: josefin

hhahaha :D

2008-12-23 @ 10:01:36
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Mårten

hahaha du låter ju riktigt nördig ;P

2008-12-26 @ 01:12:03
Postat av: isadora

theme park world eller? hahha, det är kul. xd

2008-12-26 @ 16:23:08

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0