fierce.

Fredagen blev så lyckad. Det var hur roligt som helst och tack för presenterna och att ni kom, det var helt enkelt så fruktansvärt perfekt, tack.

Idag är det 4:e advent och den har jag spenderat som sådan... Drog till Christian vid 10.30 för att fixa hår på Melene  till en fotosession med Bago. När hår och smink var på plats drog vi och fxade smycken och sen vidare till studion. Sen bestämde C & M att jag skulle fotas också, så då blev jag sminkad också, och brillor skulle vara med också, ojojoj, de kör med mig;). Sen drog Melene igång och det blev så fierce. Riktigt snygg ljussättning, ruggigt. Åh, så ballt! Tack för idag i alla fall.

Imorgon är det pepparkaksbak innan jag och Elin åker en sväng till Norrköping.
Det ska letas lite kläder inför juldagen och lite småsaker.
Lunch ska också förtäras, mysigt ska det bli.

puss.

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0