dagen till ära.

varför är det alltid tokvarmt och soligt när man verkligen inte känner för att steka? jag har därför bestämt mig för att ta ipod högtalarna, kliva ut i värmen på tomten och stå och dansa istället, låter much more fun så att säga. har ju alltså gjort en ny fristående låt och behöver ett fristående till så ska försöka lösa det mesta av stegen today.

mellan varven ska jag också käka lunch och baka en kaka som vi ska äta när jag kommer till elin. när friståendet är klart, kakan är klar, och min lunch är förtären (soppa idag igen, never variation) så duschar jag och packar jag för att halvfem befinna mig hos elin som just vid det tillfället planerat att stå med byxorna nere^^ efter att hon fått sin present, vi käkat min bakada kaka och vi har pratat en stund drar vi oss ner mot friskis där vi pumpar tungt en timme ;) sen blire dusch och raka vägen hem så man är laddad inför project runway då SJP ska va med, löve it.

onsdag:
- göra fristående på tomten
- käka lunch
- baka något till elin
- hem till elin halvfem och lämna present
- träna med elin på gymmet efter det
- project runwaaaaaay kl 22!

P U S S '


Kommentarer
Postat av: Angelica L

Hoppas du får en bra dag :D

2008-07-02 @ 11:30:10
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: Josefin

project runway!?!!?!??!

2008-07-02 @ 13:25:13
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag ska vara där mellan den 6/9 och den 16/9. Jag

ska till Malaga. Eller inte riktigt i inner staden,

utan kanske 20 minuter med båt. Vart ska du någonstans? :-)

2008-07-02 @ 15:58:13
URL: http://bbeks.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0