det är ett paradis.

malin och jag drog och tränade vid 10 idag och sedan åt vi på hot basilika. usch vad vi slösar pengar på det. de senaste gångerna har jag käkat nudlar och det kostar 90 spänn. måste sluta. från och med nu ska jag bara äta det när jag blir bjuden. that's it. jag vill ha pengar till barcelona i september!

nu har jag slingat halva malins hår. skulle egentligen bara göra lite men det blev mer så vi va tvugna och skölja ur de första innan vi tar baksidan nu. nice nice. jag har också packat lite kläder till helgen. imorgon åker jag, malin, mamma och stefan på tallinkryssning. i tallin blir det shopping men jag ska inte göra några impulsköp för jag ska spara spara spara till barcelona, men lite måste man få spendera.

tio i sex kommer elin och då far vi till tränare lotta där det är lagmöte, styrka och sen bad för de som vill. trevligt trevligt. hoppas träningarna kommer igång snart också, och att det blir seriöst. hatar när allt blir så oseriöst. nåväl, nu kanske jag ska frissera klart malin så hon kan vistas utomhus också.

P U S S '

Kommentarer
Postat av: jessica

vilka fina bilder på headern!:)

2008-08-03 @ 13:31:58
URL: http://jjjt.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0