det löser sig.

killar. killar som är kompisar har inte riktigt samma vänskap som tjejer. det är lite mer hårda tag. inte lika mycket känslor. eller? eftersom jag själv inte är kille så kan jag säkert inte veta men som jag uppfattar killars vänskap så är det lite mer leka tuff-vänskapen. lite det här skiter i vad kompisens mamma säger om jag tänder på den här ljusstaken. det får väl kompisen stå för. nej men såklart killar säkert också kan snacka om lite mer viktiga grejer men det skulle ju aldrig falla en tjej in (eller?) att bränna sönder lite papper i ljusstaken så glaset spricker eller så. rätt så lustigt faktiskt. det roliga med killar är såklart också att den här vännen vars mamma kommer bli eld & lågor över den förstörda ljusstaken inte kommer bli så farligt arg på sadistkompisen utan kanske slänger några ordblaskor och sedan struntar i det. det löser sig så att säga.

kanske vi tjejer skulle plocka på oss lite mer av killarnas attityd och leva med att det löser sig?


jag är hemma förresten.
ska träffa jessica nu, adjöss.
P U S S '

hittade förresten två bilder på mig & malin sen förra sommarn på båten (visby-tallin)
1 augusti blir det tallinbåten för oss <3

Kommentarer
Postat av: andrine

sv; hmm,jadu- svår fråga(; inte blondinbella, för hon förstår jag mig inte riktigt på.. haha. kanske kenza, för hon är så otroligt fin & verkar ha det jätte bra här i livet..(;



fint skrivet, som vanligt. du är fan min idol =D

2008-07-06 @ 14:25:35
URL: http://aaas.blogg.se/
Postat av: zabinaa

Jodå, det går ju frammåt. men allt är så jävla jobbigt, hon undrar ju vad alla ska tycka om killarna ska reta henne i skolan osv..

2008-07-06 @ 15:30:22
URL: http://zabinaa.blogg.se/
Postat av: malin

Ojdå, vilken fin bild du ha hittat eller inte. :)

2008-07-06 @ 17:28:42
URL: http://mpw.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0