du kan få mig så lätt.


idag var alltså jag och malin och tränade på gymmet. jag körde mest ben. körde 15 minuter på crossen på styrkaprogrammet på högsta nivån, det var jobbigt må jag säga. sen körde jag lite lår och ökade vikterna, det var tungt. idag gjorde malin ett pumparljud som jag kläckte ur mig förra gången. jag fick henne att lyfte tyngre på låren och helt plötsligt hör man malin utbrista: UUUHAAA! haha, det betyder att man pumpar så tungt man kan, haha!

vi käkade lunch på hot basilika och jag börjar funderar på hur mycket pengar jag lägger ner på mat. ack så mycket men ack så gott det är. jag käkade nudlar idag igen och sorgligt nog är det dyrare för det inte är dagens lunch, 95 kronor fick jag paya för kalaset. malin bara ynka 65 kronor, fast det var starkt och jag är så klen så jag kan inte käka då^^

väl hemma får jag besök av fröken jessica och jag hjälper henne att klippa ihop en friståendelåt till hennes barn. vi båda blev väldigt nöjda med resultatet. innan jessica kom hann jag lägga i färg i mitt löshår och nu är det klart. coolt blev det, har bara 2 små trensbitar för en åkte av, det gjorde svinont och jag fick panik när jag trodde att acetonen va slut, men jag fick tillslut bort tejpen... och hela jävla hårfästet det satt på, så nu har jag en liten flint i luggen, enjoy!

bloggar mer senare, P U S S '

Kommentarer
Postat av: Malin

Ida, jag kanske inte vill att folk ska veta att jag ger ifrån mig ljud på gymmet? xD

2008-07-21 @ 18:35:25
URL: http://mpw.blogg.se/
Postat av: Philip

Ahh, det var hot! Nu blev jag med sugen på att göra något roligt ju! ><

2008-07-21 @ 20:40:04
URL: http://philipfohlin.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag gillar ditt hår!!:D svinsnyggt

2008-07-21 @ 21:09:47
URL: http://amanddaj.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0