en joggingtanke.

det irriterar mig att det tar längre tid att ta på sig träningskläder och göra sig redo för joggingturen än vad själva joggingturen tar för min del. kul kul, nej! jag ska nog i alla fall vara stolt över mig själv som faktiskt tog mig ut, det är det inte alla som gör. sen hur långt och länge det pågår ska vi låta vara osagt, hallå glädjedödare. grannen undrade nog vad jag höll på med när jag sprang iväg och kom tillbaka fortare än kvickt. han springer, grannen alltså. vi skulle nog inte bli ett bra löparteam, skrattretande. nåväl, ute har jag nu varit i alla fall så bort med den negativa inställningen, nästa gång kör jag 1½ varv, HAHAHA!

nåväl, kvällen skall spenderas som så att jag ska duscha, sen äta och sen plocka undan i mitt rum och så. imorgon kommer elin och ska "spend the night" så att säga. det blir tacos och nattsoppa, för det har vi bestämt.

P U S S ' era pussgurkor.


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0