en sketen stekare.

planerna var: fest i eskilstuna hos påven
planerna blir: ingen fest i eskilstuna hos påven för jag har feber.

jag ska väl ligga hemma och ruttna idag, får göra det bästa av situationen helt enkelt. ska i alla fall bjuda mig själv på en fet godispåse i min sjukstuga. kvällen får roas med filmtittande, sånt man känner för när man är sjuk och ynklig.


imorgon ska jag vare sig sjukdom eller inte åka till pappa i stockholm och det ska bli trevligt. det blir grillning på kvällen och min 19%-vegitariansjäl har bett om kyckling eller fisk, tack! jag hoppas också på att kolla på cykel nånstans, ska prata med pappa om han vet något och har tid för det. jag måste verkligen införskaffa mig en bra cykel. ska ta och sätta ut min ipod på blocket eftersom jag bara använder musik i mobilen. nåväl...

bloggar mer senare, P U S S '

Kommentarer
Postat av: Josefin

min stackars lilla sjukling <3

2008-07-11 @ 16:02:10
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Jessica

nästa gång. men gissa vem som ägde alla på Sing Star igår? :P heheh

2008-07-12 @ 12:28:40
Postat av: Rasmus

Jag ägde jessica på singstar;)..Synd att du inte var där:/ puss

2008-07-12 @ 20:17:54

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0