friskisritualer.

idag på gymmet hanns det bara med crossen och sen rodde jag 2000 m. jag kan garantera att det låter kortare än vad det var. det var inte det att jag inte orkade, utan det var rätt långtråkigt när mobilen var trög och vägrade spela musik. satt där och rodde i en kvart och mitt beniga arsel hurtade. när man sitter sådär så lockar det fram rövens sämsta sidor, aj vad ont jag hade. fick tillslut luta mig bakåt så jag såg ut som en mojje men sen var det kanske bra för det kändes i magen då, 2 flugor i en smäll. elin och höna hade kört core och kom in och hälsade på mig på gymmet, jag kör core på tisdag, ska locka med mig malin också.

hade ett samtal med en annan friskistränande i duschen, vet inte riktigt hur det kändes, jag menar... där står man näck liksom, hej hej? rätt komiskt faktiskt, diskuterade det med elin senare i ett telefonsamtal, att om man träffa någon ganska bra vän, liksom ska man kramas då eller? vi kom nog fram till att man skulle skita i den ritualen.(haha)

imorgon blir det gymmet på friskis igen med mallaballabus. P U S S '


Kommentarer
Postat av: Josefin

hahahah jo det hade känts liiiite skumt att helt plötsligt krama perosnen man snackar med, naken i duschen...

2008-07-13 @ 23:55:44
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0