höra pulsen slå.

dagen är planerad som sådan att jag ska nu kila ner för att förtära någon slags frukost innan jag tar min bok och mina solglasögon för att lägga mig på baksidan och få lite strålar på kroppen. om vart annat ska jag också köra lite fristående och jag ska också äta lunch någonstans i planeringen.

strax efter fyra ska jag träffa min elin på coffee house för att umgås där innan vi kilar bort till friskis och tränar på gymmet, dom öppnar ju konstigt nog klockan 17 i dessa tider så man får lösa situationerna på annat vis. mig gör det ingenting för jag har redan planerat att jag är värd en varm choklad och panacotta, haha. ska bli gott :)

bloggar mer senare, P U S S '

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0