jag är så snäll.

okej jag har nu tagit reda på vem idioten är, och kan ni tänka er. det var david labba den tönten. haha! nej jag ska inte vara taskig mot lilla david, han är ju snäll innerst inne^^

nåväl, jag har läst körkortsteori på tomten från 12-15-13.30. har kommit till typ sidan 179 eller vad det var. har läst om bilens alla delar, mörkerkörning och halka. är nu på människan, det låter väl förhimla intressant? not. men men, sen blev jag i allafall så varm så jag trodde jag skulle brinna upp så nu ska jag plocka undan i min systers rum för jag är en sådan underbar syster. eftersom hon jobbar så hårt så tänkte jag att jag skulle överraska henne, är jag inte snäll så säg?

P U S S '
 

saknar thailand, där var vattnet så fint och klart och stranden och alltihopa.
inte som äckelpäckel djulö med bruntvatten och geggig botten. saknar thailand <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

men käften ditt ägg:P



och tack för att du städade mitt rum ;P

2008-07-25 @ 15:36:04
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Pappa Ola

Kul att få vara med i din blogg. Jag lever just nu med ett dåligt samvete.

2008-07-25 @ 16:53:46

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0