Oh vilken härlig dag.

- jag har spenderat min dag tillsammans med malin och två hundar hemma hos hennes morföräldrar. hallå hundvakt! vi solade och badade och spelade det tråkiga spelet bokia. ja för heter det inte det när det är plastbollar? tråkigt var det i alla fall så vi körde ett litet parodi-core-pass. tror jag ska bli ledare på friskis. man skulle skratta så mycket så man fick magmuskler!

- klockan 17.30 hämtade mamma annelie karlsson upp mig och körde mig mot familjen karlssons ljuva hem. där var höna i full gång med vegetarisk matlagning och mitt halv-vegetariska jag fick känna på det hela vegetariska och det var mycket gott. det var risotto med ärtor och morötter och sen säkert corn eller vad det heter. gott var det i alla fall!

- senare blev det klippstuga i familjens trädgård och annelie fick sig en uppfräschning. ola tog steget och var otrogen mot eva rask så han fick sig likaså en uppfräschning. det kändes i hjärtat, att bedra eva rask. hennes fingrar är ju som små prinskorvar, vem kan förräda henne? flöjtola himself faktiskt, kanske bara för denna gång men en gång bedragen, alltid bedragen. skämtosido! höna var också väldigt nära att klippa lugg men vi har nu kommit fram till att hon ska tänka över saken, alla utom flöjtola tycker att hon ska göra det. flöjtola skulle inte vara glad om han var gurkan just nu, som elin herself brukar uttrycka sig.

- nu är jag hemma igen och ska snart kila ner och titta på project runway. imorgon är planerna att steka på gräsmattan och fortsätta att läsa i körkortsboken, är redan på sidan 121 och har gjort ett vägmärkstest, det gick... rätt så bra! tänka sig, jag har inte ens gått kursen och jag läser alla redan, ambitiöst ambitiöst! det kunde man inte tro för ett par månader sen, då var det a big NO NO!

som sagt, man ska inte underskatta eva rask!
en underbar dag, precis som det ska va, P U S S '


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0