styr dina bestyr.

eftermiddagen spenderades med jazon och det blev en izon-jazon eftermiddag som bjöd på mycket skratt och mycket prat. jag klippte jazon innan vi drog mot sultans för att avnjuta en varsin paj till middag. som grädde på moset drack vi te respektive varm choklad. kvällen har bjudit på ett samtal med min käre vän elin och jag planerar nu att gå och poppa popcorn och dricka isvatten framför en trevlig film eller eventuellt ett trevligt tv-program.

måndagens bestyr:
* tandis 13.00
* träna efter det
* öppen för förslag


p.s är förresten hur glad som helst för att det blir vilsta på onsdag igen. dock bara 2 timmar men bättre än ingenting. jag är så glad så glad så glad. gymnastik is the shit <3

P U S S på den'



hittade förresten lite gamla bilder från förra sommaren :)<3
kom just på att jag har prickig blus på mig, niklas har rutig och pappa har randig, mycket roande.


Kommentarer
Postat av: andrine

haha, vem skulle du välja då(;



sv; tack för frågan (: haha, svar på tisdag=D

2008-07-06 @ 20:54:58
URL: http://aaas.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0