SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN.

HÄR KOMMER SVAREN PÅ FRÅGORNA!

Vilken är din favoritblogg?

oj, vet inte riktigt. jag har ingen direkt favorit. jag läser ofta kända bloggar såsom kenza, blondinbella och stina-lee men de är inte några favoriter direkt. jag är väl mer en sån person som gillar att läsa mina vänner bloggar om våra interna skämt och äventyr xD

Vad använder du för mascara?(a)
hehe jag använder l'oreals telescopic och har försökt att använda andra men jag har liksom alltid gått tillbaka till den. en trogen vän i sminkväskan^^

Var handlar du oftast dina kläder?
zara och h&m är klara favoriter men sen kan det hända att plagg från andra affärer också slinker ner. var förut ett troget gina-fan innan alla började använda deras kläder och de började massproducera kläder de insåg sålde bra, som sagt vem glömmer inte alla kläder med sidenband i midjan som fanns i långa, korta, armlösa och alla dess olika former, sånt är tråkigt. 

Var fan har du lärt sig att skriva så otroligt bra?! :O
snälla ord snälla ord det där;) nja, jag kan faktiskt ge min syster en eloge för hon har lärt mig väldigt mycket om hur man skriver och så. hon ska för övrigt läsa till svensklärare i linköping i 5½ år så jag kan väl hoppas på att jag kommer bli bättre om hon ger mig tips och så. men annars är det mest så att jag tycker der är förbaskat kul och så gillar jag att ge lite inslag av min lite ironiska personlighet i mina texter :)

Vilken är den bästa artisten/det bästa bandet genom tiderna?
öhm tror fan att jag svara abba på den frågan, jag hoppas jag kan sätta på den musiken för mina barnbarn och dom ska svänga lite me mig, kanske i en twist, skulle va trevligt ^^

Har du några dålda talanger?
inte dålda tror jag. jag kan ju prata/sjunga med stängd mun men den är inte så dåld direkt :)

Har du någon gång haft en nära-dödenupplevelse ?:D
haha kul att du frågar för det har jag verkligen: när jag var mindre var jag och min familj på stranden. när vi skulle käka korv så skulle mamma skära min korv i bitar men hjälpte min syster först och jag var så hungrig så jag tog en stor bitt korv och skulle äta den, dock fastnade den i halsen och jag fick ingen luft. till undsättning kom en brandman fram som också spenderade dagen med sin familj på stranden. han vände upp och ner på mig och slog mig i ryggen (aj faktiskt) tillslut fick jag luft och korven kom konstig nog ner och inte upp. upp kom bara ne massa annat äckligt. usch, det var riktigt läskigt. kommer ihåg hur jag kramade mamma efteråt i hennes famn och dreglade lite lätt på hennes axel, de va mysigt xD

Hur kom du på att du ville bli frisör?
när jag var mindre ville jag bli det för att jag gillade att hålla på med andras hår men sen gick det över till att bli massör. när jag sen typ insåg att det var skönare att få massage än att ge så gick det tillbaks till frisör. fixade alltid andras hår när jag var mindre, hade dock en period då jag ville bli koreograf, skulle faktiskt fortfarande kunna tänka mig det men som sagt, ville bara bli frisör för att det är så fruktansvärt roligt :)

Om du inte skulle bli frisör, vad skulle du vilja bli då?
som sagt, koreograf :) jag skulle också vilja bli kriminalinspektör eller något sådant. ni vet som i alla program, csi, brottskod försvunnen, criminal minds, cold case. sån ska jag bli i mitt nästa liv:)

Har du några smeknamn?
hm... ja jag har haft några genom åren. Idapidavattenslida var populärt under lågstadietiden, dock tyckte jag inte det då. idapida över huvudtaget var ju en riktigt hit (haha). på senare år har det blivit izon som jag kallades/kallas i laget då en annan lagkamrat på något konstigt vänster kallas jazon, izon och jazon liksom. i skolan är det plattan som isåfall står högt i kurs. annars är det plantin eller nåt. men mest ida:)

Om du fick beskriva dig själv med tre ord, hur skulle du beskriva dig då? :)
sprallig, envis och unik;)

Vad är det roligaste med gymnastiken?
att man alltid kan lära sig något nytt, det finns inget stopp. och så älskar jag att det finns tre grenar som man kan gilla mer eller mindre periodiskt och går det skit i en kan det kanske gå bättre i en annan. sen älskar jag på något sätt spänningen under tävling. jag älskar såklart också känslan man har när man klarat något nytt eller gör något helt perfekt, det går inte att beskriva. jag älskar såklart också att kunna lära ut andra gymnaster i samma sport, en otrolig känsla att peppa någon och se personen klara det och bli lika överlycklig som man själv blir då :)

Om du fick döpa om dig, vad skulle du heta då?
hm... har tänkt på det där ett par gånger men det går i perioder. ett tag var det freja men sen kom jag på ur illa det var att skriva de, va skit svårt... har väl helt enkelt fatnat vid ida. dock tycker jag att herman är ett gulligt namn men jag är ju inte kille va xD

Vart går ditt drömresemål?
oj, kina, sydafrika, argentina, brasilien... listan är lång. men jag skulle inte ha något emot att komma tillbaka till thailand för det är förjäkla underbart. :)

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0