that's not my name.

malin och jag tog oss till hot basilika och vem var där om inte peter siepen? haha, malin hade ju så mycket konskap om fallet så hon visste ju allt om hans tågbyten i lilla kholm^^ det var lite starkare idag än i måndags så därför hoppas jag på en lite mer sötsur sås imorgon när jag och elin intar hot basilika. jag börjar bygga upp ett beroende känner jag.


nåväl, jag och malin köpte med oss en varsin bakelse som vi smaskade på här hemma. vi menar så att om man inte ska träna idag kan man lika gärna moffa hela dagen^^ vi satt på altanen och snackade, drack isvatten, käka bakelse och hallon. det var mys. tillslut tog vi oss i kragarna och hon klippte mig och jag slingade hennes hår. man kan säga att vi har tränat magmusklerna för vi har garvat hela tiden va fan. haha btw ser vi nu, ett antal timmar senare att jag har ett hack i huvet, haha men effilersaxen kan göra underverk, och såklart plattången, haha vi får hoppas. vi har också blonderat mitt herrhuvud, han är fierce nu och bilder kommer imorgon, promise! han är fan cool om man kisar lite, HAHA!

nu ska jag sova i malins rum för så gör vi ibland. ibland sover hon i min trånga 1,05 säng och ibland intar jag hennes rum, oftast på golvet, alltså, jag har madrass under, jag är ingen hund. vi gör såhär då vi inte träffats på länge och saknar varandra och har varit hela dagen och inte kan slita oss från varandra, det är sant! vi delade rum när vi var mindre, sen när vi fick varsitt var malin så rärdd för monster och spöken så hon sov i min soffa som var en liten tvåsitssoffa (ej bäddsoffa). där låg hon i två veckor men jag var inte sämre jag utan jag lämnade min då 90-säng för att trångt bosätta mig i den andra soffan jag hade i 2 veckor. de va de bästa veckorna i  mitt liv, HAHAHA!

.
imorgon ska jag klippa mallaballa och sen plocka undan i mitt nu bombhotade rum, förstår inte att det alltid är bombhotat, terrorisera nåt annat rum? sen får jag träffa mitt underbarn elin på friskis för ett träningspass, sen blire som sagt hb och sen ska hon få sig en klippning!

P U S S '
btw. den 1 augusti är det tallinkryssning, woho! jag och malin på en båt kan bara gå på ett sätt, MAN ÖVER BORD!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0