jag är konsekventen själv.

morgondagens planer är att läsa trafikteori under solens strålar på tomten och jag kan garantera att om jag bara hade en bra bok skulle jag läsa den. har läst ut alla bra böcker så kvarlämnad är jag med en körkortsbok, yey! just nu läser jag om bilens bromssytem, låter inte det festligt? det låter lika illa som det är, men snart är jag förbi det och förmodligen lite kunnigare inom området.

imorgon kommer elin och ska spendera kvällen och natten i min föräldrafria bostad. det är 5FF som markoolio skulle uttryckt sig i det där morgonprogrammet för några sommarlov sen. trevlig tjej, den där elin. puss på den!

nu fick jag ett ryck
. jag ska nog sätta på en bra film och plocka undan nu. så slipper jag imorgon. hey, tänk att gå och lägga sig sen och vakna upp i ett fredligt område? yey säger jag åt saken. så, mina vänner och bekanta och resterande varelser, off I go!

btw, en smakprov på den texten jag skrivit och som jag rabblar/rappar/pratar... (kalla det vad ni vill) i den nya låten. så fort den är helt klar kommer den upp här på bloggen.

Sommarnatt sommardag, ett sommarlov i samma lag så ska de va.

En sommarkväll i augusti, plötsligt var det bara vi, vilken fantasi.

Allt blev som ett spel, en film, en fantasi eller komedi.

Allt jag gjorde blev som en stor fet jävla parodi.

Vem kom på denna film denna usla regi? Den måste fan haft dyslexi.

Inte fan blev det någon magi, ingen fantasi jag kunde gömma mig i.



P U S S '


Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: jag håller med syster. även om jag inte tittar så mycket på det och det inte är min stil, så är karaktärerna sköna.

2008-07-24 @ 22:48:18
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0