du är som blockerad.

dagen började med träning på friskis. kan starkt rekommendera långbyxor när man kör den där maskinen när man typ står på knä, man glider lätt ner. av egen erfarenhet vet jag det. nåväl, efter träningen duschade jag och gick sedan en svängis på stan. jag köpte present till elin som fyller 18 på lördag (den tönten) maha, sen köpte jag örhängen till mig och nya skor, tänk va mycket pengar jag kan spendera i lilla kholm?

jag passade på att vara lite somrig idag eftersom det var soligt imorse så jag packade ner min nya sommarklänning och orange ballerina till... det spöregnade när jag kom ut från friskis. tack för att man engagerade sig i vädert!

väl hemma käkade jag minestronesoppa till lunch och det smakade precis lika gott som förra gången. hade morötter i den här gången, förra gången hade jag parpika men det är mycket godare med morötter :) nu ska jag försöka hänga in lite kläder i garderoben eftersom allt verkar ha samlats i min säng, hur kan det komma sig?

tänkte senare skriva lite skojigheter om folket på gymmet, missa inte ^^!

Ikväll blir det ut och käka med carro och imorgon bitti står träning på schemat igen, woho! P U S S '



Kommentarer
Postat av: Josefin

"carl bildt är rätt kvinnlig...tycker jag"

2008-06-30 @ 20:29:34
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0