ett ess i din arm.

se vad man har åstakommit här i bloggvärlden: http://blommornasplanet.blogg.se/2008/june/dagens-lasaroutfit-2.html ^^ jag kanske ska börja med dagens outfit... jag tar ju ändå bilderna men lägger bara inte upp dom på de sättet och kallar de inte för dagens outfit. jag ska kanske bli en död fisk och följa med strömmen, nå vad tycker ni? ska jag börja med dagens outfit eller inte?

var och tränade idag igen, imorse. det var lite tyngre att komma upp erftersom jag skulle träna ensam idag men när jag väl kom till gymmet så gick det bra. jag va först och hade hela gymmet för mig själv. jag sprang runt och hoppade och rullade runt på golvet som en psykiskt störd människa, låtsades att ja gick på catwalken och välte tre maskiner... nooot. jag var lugn och fin, tro mig. efter en kvart, alltså kvart över nio kom en pumpare med långt hår i 40-års åldern, han va rolig att titta på för han gjorde inte så mycket, han gick mest runt och pillade med maskinera, fast han såg pumpad ut xD

efter träningen gick jag och köpte en ny ögonfransböjare för vet ni vad? jag har kommit på att det inte alls är mina ögonfransar det är fel på utan min exlusiva, guldiga ögonfransböjare med fjäder och allt, den suger verkligen. provade min systers imorse och det var en såndär gamma hedlig silverfärgad utan fjäder och vips mina ögonfranser fick stånd skulle man kunna säga. så efter träning gick jag bums och köpte en sån!

nu sitter jag här och käkar jordgubbar som jag köpte på stan! så fort min kära syster har läst detta kommer hon rusa in till mig och försöka nalla men jag har faktiskt payat för dom hörru. puss'

Kommentarer
Postat av: Josefin

HÖRREDU!!!!!!!

2008-06-24 @ 11:21:03
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0