fasaden faller.

okej, philip har varit här i några dagar och åkte alltså idag hem. det har varit jättebra och dagarna avslutdades med en fika på coffeehouse där vi pratade igenom det mesta och det var skönt. att både få ur sig massor och veta hur han ser på saker och lite sånt om allt, det var behövligt. nu känner jag mig ganska tom, som att jag fått ur mig allt och inte vill tänka på det så mycket, fast ändå vill jag inte att det ska vara såhär. jag har huvudvärk nu också... oj vilket negativt inlägg det här blev men jag menar inläggen kanske ska spegla hur jag känner just nu. ibland kanske jag bara hållt upp e fasad här, för att jag är rädd för, jag vad fan är jag rädd för. att skapa uppmärksamhet och verka som en fjårtiz som bara sitter och beklagar sig i sin blogg. kanske har vi alla en liten ilsken fjårtiz i oss som bara vill ut ibland, kanske det är dags för mig att släppa den lös en stund. problemet ligger dock i att jag alltid dagen efter tycker att jag överdriver och att allt är mitt fel. jag skulle nog vara en sån människa som skulle anklaga mig själv om jag blev misshandlad, när det väl kommer till kritan.

jag är alltid så glad, positivt och sprallig. är det fel om man ibland bryter ihop? nej såklart inte säger ni, men vad tycker ni när ni läser om hur dåligt jag för tillfället mår? jo jävla emo hon är, tänker ni, jävla fjårtiz som vill ha uppmärksamhet och att folk ska tycka synd om henne. kan hon inte ta lite skit eller? måste hon gå och gräva ner sig och verka som om hela världen gått under?

känner inte för en puss' idag.
a song by no reason will keep me alive - ida plantin








Kommentarer
Postat av: Andy

Äh, jag fattar hur du känner... bloggen reflekterar ens innersta tankar och mår man dåligt kan man inte skriva en massa glatt skitsnack. Brukar du vara glad så är du berättigad till lite gnällande också.



Är du en Philip-kåmpizz som kan sjunga? Fräsigt!! :)



(Haha "åså klick med musen!" XD )

2008-06-20 @ 00:51:59
URL: http://blogg.tcup.se
Postat av: Josefin

Ida. Jag finns här <3

2008-06-20 @ 10:19:13
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: sofie

jag fick seriöst gåshud av låten, top notch! :)

2008-06-22 @ 14:17:07
URL: http://discopulkan.blogg.se/
Postat av: cecilia

vadå hur får man musik ? ;)

2008-06-23 @ 08:50:47
URL: http://ccecilijah.blogg.se/
Postat av: Miia

är det du som sjunger?

låter jättebra! :)

2008-06-25 @ 22:58:30
URL: http://meinthespotlight.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0