jag tror han har feber också.

dagen är onsdag och det är första riktiga dagen på sommarlovet. jag har spenderat den med en sovmorgon till 10.52 och sedan kom hanna till mig 11.30 och vi fixade lite. nu sitter jag här och har packat ihop alla grejer jag behöver ha med mig till kusinerna sen. ska klippa matilda kl 16 och kl 17 ska jag färga mina kusiner. basse ska förmodligen bli mörkbrun (vet inte om han har bestämt sig men jag har färgen i alla fall) och daniella ska få utväxten färgad och massa blonda slingor. det blir kanoners, hoppas bara min huvudvärk går över, det känns som att hjärnan ligger löst, men jag menar, hjärnan måste också få sommarlov.

imorgon torsdag ska jag nog på tallås avslutning först tillsammans med elin, måste ju se höna få det eventuella stipendiet^^ sen bär det av till nävertorps skolavslutning, det va så länge sen man va där, få se om dom håller samma höga kvalité när inte jag är där, tvivlar dock ;) puss'


even tohug you tried it's already broken

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0