nykterist.

jag har funderat över en sak. för nåt år sedan var jag nykterist och jag funderar på att gå tillbaka till det. på midsommar drack jag inte och jag hade verkligen jätteroligt. är man bara i rätt sällskap så behöver man inte dricka. jag skiter i om alla andra dricker men jag mår bättre när jag inte dricker. man mår illa när man ska sova, man kan inte sova fast man är hur trött som helst, man kommer inte ihåg saker man sagt, man kommer inte ihåg saker man gjort, man gör saker man annars inte skulle göra och så vidare.

jag menar inte att jag annars är värsta supar'n som super varje helg, absolut inte. jag kanske dricker då och då på olika helgdagar och sånt eller när nån kompis har fest eller så. framförallt! känns det väldigt onödigt att dricka eftersom det typ bryter ner 2 veckors träning... känns ju lite onödigt om ni frågar mig. visst kommer jag dricka när jag tar studenten men det är ju lite skillnad. man bör ju fortfarande komma ihåg allt då, hur kul är det att inte ha ett minne från studenten? nåväl, jag tror i alla fall jag ska gå tillbaka till att vara nykterist. som sagt så skiter jag i om alla andra dricker, det är deras problem. det är faktiskt roligt att umgås med folk som är lite rund under fötterna för man själv kommer ihåg allting dagen efter och kan driva med fulla folket, stackars dom, kul för mig.

nu blir mamsen & papsen glada, puss på er'

Kommentarer
Postat av: MAMMA ÅSA

JAG ÄR JÄTTEGLAD, DET ÄR MOGET O TUFFT ATT VARA NYKTER ÄLSKAR DIG

2008-06-26 @ 17:11:03
Postat av: Daniel

Smart val, så sparar du pengar, huvudvärk, hjärnceller & ångest dagen efter!!

2008-06-26 @ 19:57:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Josefin

bra syster ! :)

2008-06-27 @ 00:17:25
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: KOMPIS PHILIP

Jag var faktiskt också nykter på midsommar. Det kan du hälsa din mamma så hon tycker att jag också är tuff!

2008-06-30 @ 01:31:18
URL: http://philipfohlin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0