vargen ylar.

ska nu lägga mig och kolla på en beckfilm helt ensam och det stör mig faktiskt inte. jag har inte lust att fixa i ordning mig för då måste jag tvätta håret och vem pallar de nu? menar de, hehe. sitter här i mysisar och ska bara vara och göra det jag känner för ikväll, kolla på beck, kolla i frisyrtidningar, käka chips och dricka isvatten. jag är nog lite av en ensamvarg. jag menar inte att jag vantrivs bland människor och fest och sånt, nej nej, men jag måste ha mitt eget space liksom. heliga dagar då jag kan göra vad jag vill, själv. det är jag.
puss'



Ett mixed-fristående jag har gjort till gymmix, nu på film från riksfinalen i Hultsfred, en andra plats fick dom! 

Kommentarer
Postat av: Niccie

Vad häftigt! Är du tränare för ett gymnastiklag? Jag gick på gympa förut, men för ungefär två år sedan så slutade jag. Det är riktigt kul! Dock var våra tränare så dåliga, de kom inte på våra träningar osv. .. ja, så jag slutade.. lite synd.

2008-06-14 @ 19:29:35
URL: http://niccie.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0