you got me good.

har precis slängt i lite blonda slingormalin och tänkte blogga lite. bilden är förresten från i vintras då jag lekte sexig frisör när jag blekte ett parti på malin=). sitter här i mysbyxor och har inte fixat i ordning mig ett endaste dugg, planerar det inte heller. kanske skulle åka med malin och fixa friskiskorten men jag har inte planerat att träna idag så det kanske kan vänta till imorgon ändå. gud skapade jorden på sex dagar och vilade på den sjunde, så ska vi också leva, inte sant? skämtodiso, funderar på att mysa hela kvällen framför filmer med grönsaker & dip, kan inte få nog av det. jag är en missbrukare av de, någon därute som känner likadant?

det börjar kännas på riktigt att man faktiskt har sommarlov och det är hur skönt som helst. är dock lite depp över att jag inte hittat något sommarjobb men vad gör man då? sista sommarlovet i livet om jag inte kommer på att jag ska plugga vidare när jag är sisodär 35 eller plugga till frisörlärare, det har jag ju i och för sig tänkt, men man får se vart livet för en. nåväl, har suttit och haft David Banner ft Akon, Lil Wayne & Snoop - 9mm (Dirty) repeat sen jag satte på datorn, alltså vid ett-tiden. den är grym!

i veckan ska jag ta dagen som den kommer, missbruka dip & grönsaker och förmodligen komma igång med lite sommarträning. på onsdag är det träning med laget i eskilstuna och det ska bli redigt kul. ska också försöka rulla lite permanent övningshuvudet, är riktigt pepp för att besöka min gamla frisör som jag hade när jag var liten. hon är grym på permanent och rullar på max 30 minuter. skulle va kul att få lite tips och hon ville gärna se hur vi lär oss nu för tiden=)


förresten, ska till sjukhuset tisdag (kanske, mamma vilket datum va de?) klockan 8.40 (kanske, mamma vilken tid va de?) för att kolla upp lite leverfläckar som inte är så behagliga. bra om jag vet när, ida med kollen eller? jag ska dock inte kolla upp leverfläcken jag har preciiis vid ögat som ni kanske kopplade det med nu, no no. den stör mig inte längre, den är rent av en del av mig och ingen har likadant, unikt ha! om jag kommer bort någon gång så har jag ett rätt klart kännetecken, en back-up ^^

bloggar mer senare, puss'


Kommentarer
Postat av: Natalia

Sv: ja sen jag var åtta ungefär xD..dansar itne du ngt? det borde du göra för det är grymt kul!:)



haha jag känner inte ett dugg att jag har lov..fast jag inte har ett sommarjobb heller och även om jag ska till spanien om en vecka så känns det itne som lov.konstigt xD

2008-06-22 @ 18:18:06
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0