s.

imorgon lördag ska jag och min kära syster placera oss i ett fullpackat täby centrum för en dag med lite shopping. jag ska besöka mitt älskade zara (puss på det), indiska, hm, mq, u-turn, carlings och jag får väl pallra mig in på gina (hata hata hata gina t.) ska också inköpa mig en klocka och jag har ännu inte bestämt mig. ska prova när jag väl är där men väljer mellan dessa.
 
får se vilken som passar min taniga handled bäst. vill ha en blommig klänning eller blommig kjol, så länge jag ser blommor i tyget är jag nöjd. vill också ha en rosa stickad jumper, haha (mormor säger jumper) ja men en långärmad som är fint att ha över en sommarkväll, lite sådär hårdstickad? har ingen aning om vad man kallar det, men jag provade en sån på zara när jag köpte chinosarna och den rosa kortärmade koftan men den var så konsitgt. ska leta järnet.

PUSS'

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0