vad gör jag.

planer inför onsdagen är att jag ska gå upp realtivt okej, vid 9-9.30 för att ändå ha fått sovit ut men jag vill absolut inte bli seg. ska käka en ordentlig frukost vilket annars är ganska ovanligt, dock tycker jag det är överskattat. sen ska jag fixa i ordning mig så man har det gjort. om jag känner att jag inte har någon träningsvärk från dagens träning tar jag mig en promenad. vid 14-15-tiden kommer elin hit och vi ska väl bara umgås innan tränare lotta hämtar oss och det är dags för träning i vilsta, som jag har sett fram emot det. har till och med skrivit ett brev till mig själv om jag skulle deppa ihop på tumbling, ett så kallat "psykisk-rubbning-brev". hoppas jag inte behöver använda det men jag tar med mig det ifall att. puss'

Kommentarer
Postat av: Philip

Var är Tyra-bilderna? Måste logga in på MSN någon gång så du kan skicka dem till mig. Hiiiiiiihihihi! Och så saknar jag dig lite. Pussigullisnuttipluttisnutt puss PuuZZzZZi KRaMmm ler hihihihihih

2008-06-24 @ 23:23:58
URL: http://philipfohlin.blogg.se/
Postat av: Josefin

ska jag skriva ett brev till dig ocksÅ? ett pepp-brev?:)

2008-06-25 @ 10:13:02
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0