500 mil i snö

idag hade jag alltså sovmorgon eftersom jag inte ska vara i norrköping på gesällprovet förrän 16.30 vilket innebär 15-tåget. sov till halv elva och började sedan plocka undan lite i mitt rum. orkade varken dammsuga eller damma så besökare får ha överseende med mitt otroliga icke-ambitiösa jag ett tag.

lite planering ett tag framöver som jag inte får glömma,
utifall jag tappar bort kalender upprepar jag det.
torsdag: gesällmodell i norrköping, träning
fredag: klippa & slinga elin, klippa morat, thaikväll med elin
lördag: klippa morfar och fira kusin
söndag: klippa luciajossan och slinga syster jossan
måndag: praktik, träning
tisdag: svenska insändare klar, plugga, träning
onsdag: försäljning & service-prov, göra 4 provbaluppsättningar på my, isa, emelie & amanda
torsdag: special idrottsprov, dramaresodivsning, kundpass, träning
fredag: kundpass
lördag: göra baluppsättningarna till balen på my, isa, emelie & amanda

nej nu måste jag äta någonting innan jag kilar till bussen.
puss'

Kommentarer
Postat av: Josefin

jaha så du bara bestämde sådär huxflux att du ska slinga mitt hår på söndag?:P

2008-05-15 @ 18:48:10
URL: http://www.sameoldstories.blogg.se

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0