då måste man ut i natten.

Sammanfattning av RiksMästerskapen Äldre 10-11 maj 2008 i Umeå

Trampett: 8.8
vi fick tredje bästa poängen av alla lagen i tävlingen

Tumbling: 8.4
dock med några missar, men bra ändå.

Fristående: 7.425
dock några missar här med, vi vet inte riktigt alla men det ska vi ta reda på vart eftesom och göra ett nytt fristående baserat på de vi kan och bra övningar som vi kan få bra poäng på. fristående ska vi alltid lyckas tappa poäng i på rikstävlingar, men i höst då kommer vi igen.

Resultat:
vi missade finalplatsen med två platser, vi kom 11 av 43. och 9 lag gick vidare, synd att vi missade. men vi är inte ledsna för det, de är våran bästa insats hittils :)

nu är det måndag och jag har tagit sovmorgon så jag kommer till praktiken vid kvart i två istället. har nu på förmiddagen gjort en skiva med massa låtar som förslag till nya friståendet. ska dejta lotta klockan sju, haha. vi ska börja direkt så alla hinner lära sig till oktober då rikscupen är. nåväl. nu ska jag sminka mig, äta frukost och klä på mig.

den här helgen har varit den roligaste tävlingshelgen någonsin, trots tårarna efter miss av finalplats. laget har haft de sjukt roligt, det har verkligen varit jätteroligt, verkligen (som elin skulle sagt). Men jag tycker faktiskt det, väldigt ofta. HAHA! (så internt)

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0