död man.

kom hem från karlskoga vid två. sov nästan hela vägen hem... tänkte plugga men böckerna låg i alla fall i knät^^ som tur är blev pelin godkänd på min fön, tur dexD hehe, klassisk herrklippning och vågfön bled de också kanon på, så nu har hon klarat det, gesällbrevet är hennes. gratulationer till henne=) jag ska hämnas på henne när jag ska göra gesällprovet, hon ska ställa upp då :) imorgon har jag förresten sovmorgon till två, för att jag följde med idag så tidigt :)

ikväll är det friståendeträning 18.30-20.00, fun!
nej nu skulle jag vilja sova men då kan jag inte sova ikväll, så jag får väl helt enkelt kolla på top model 10 på youtbue, vill ha något att tugga på... puss'

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0