efterbliven, outvecklad och oplanerad.

dagen började med knäppa tomas skrivit mejl till hanna om att hon hade ig för hon missat orienteringen, och det har jag också gjort så vi antog då att jag också hade ig. vi låg på mvg innan, logiskt. det lät värre i mejlet för vi ska göra orienteringen v.21 eller nåt, herregud. snacka om och hetsa upp folk utan anledning? nåväl, sen var det en rörig naturkunskap där jag inte alls fattade varför alla satt och skrev, jag trodde det var fri tid, typ snacka med hanna, skriva i kalendern... haha! fick tillbaka betyget på senaste provet som jag pluggade nada till, vg! haha jag firade med en glass på stationen, det var jag värd ;) haha jag skulle vart glad om jag klarat g gränsen! 

jag och hanna har kommit på att jag är efterbliven eftersom hanna nästan kunde prata och gå när jag föddes, okej inte riktigt, men sen så är jag då också lite outvecklad såklart, det händer mycket på ett halvår! sen så är jag också oplanerad. haha, men som jag försökte förklara för hanna blev hela världen överlycklig när jag väl kom till jorden. nu trodde kanske inte hanna att det var hela sanningen men jag vill verkligen poängtera att så är fallet ^^

idag ska jag hinna med att packa och handla till fredag, sen skulle jag vilja hinna med en solning men det beror på om min mamma tar på sig chaffis-hatten. den åker ju nästan ändå aldrig av.

puss'

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0