jag ser inget träd.

har idag haft koncentrationsdag med naturkunskapen och jag jublar över hur roligt det var, inte. vi gick hur långt som helst, och hur högt som helst. var upp på ett berg där vi i princip tog oss upp med hjälp av bergsklättring, sen skulle man ner därifrån också, de var säkert 200 m högt, jag skämtar inte. det var i alla fall soligt väder till skillad från kholmen. det är lugnt i luften fram tills jag ska kliva av bussen, då jävlar pissar gud mig rakt i fejan!? haglet stack min nacke så jag halvt skrek AH OO AJ NEE AJ hela vägen hem, måttligt kul... nu när jag tänker på de kom jag på att jag hade paraply i väskan, HAHA kan man bli dummare? HAHAHA


imorgon är det försälning och service-prov och jag jublar inte över det heller. på eftermiddag och kvällen ska jag göra fyra provuppsättningar till balen på my, isa, emelie och amanda. ska försöka plugga också till special idrotts-provet på torsdag, har också drama redovisning då så vi får hoppas att hanna och jag kan våra saker... men... va fan ska vi ha på oss kom jag på nu, HAHA oj då... öhm...

nej nu måste jag plugga, puss'





 


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0