lätt som en plätt.

har precis haft en tråkig samhällslektion med vår allas favorit pontus. nåväl, ska kanske inte gå till överdrift. natta och jannas blev nästan utslängda idag och vi har lärt oss att man inte ska säga emot pontus, även fast han intesvarar på rätt fråga, ingen är perfekt. haha. har nu pluggtid en timme till provet nästa veckan, samhällsekonomi. behöver dock inte plugga sa pontus, jag kunde prioritera andra ämnen eftersom det inte spelar någon roll vad jag får för jag ligger i alla fall på vg. det känns ju bra, bör ju kanske dock få ett g i alla fall, så han inte blir allt för besviken. efter pluggtiden är de lunch, rigatoni står på menyn. dock fans det också någonpastasås annars blir de fil och flingor. efter lunchen blir det ännu en kort och rörig svenska, ska finslipa på min insändare som tydligen ska vara klar den 21, lungan. Efter det blir det tåg hem mot kära Katne och väl hemma ska jag bara ta det lugnt, känner för att sova men det kommer ju inte inträffa.

ikväll är det barnens träning och just nu känner jag inte alls för det. är trött i kroppen, huvudet, ögonen, baaah! jag har ont i knät och ryggen och ja överallt, ovanligt? nej. jag rullade fel i kullerbyttan i friståendet igår och landade rakt på en muskel, ja visst låter det ovanligt, att jag har muskler i ryggen men sepå fan det hade jag tydligen. känner att jag behöver lite massage, en apelsin, lite vitpeppar, ett täcke och en redigt bra film... jag är trött. ZzZz!

p.s hanna och jag gör det igen, haha hur lyckas man, men vad hände med 116?

det är lätt som en plätt!
puss'

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0